Klockan är snart elva...

Det här är inte likt mig. Jag som behöver min skönhetssömn på MINST åtta timmar, sitter här nu, och klockan tickar på. Och jag gör inte ens något vettigt! Eller, ja, jag väntar på en film, but still. Jag borde sova. Snart.

Ingen har väl missat att det nästan är sommar nu? Och att solen sänder varma kyssar till alla som ids vara ute. Men jag är lite tjurig på den, eller nej, på att jag inte fick farfars pigment. För nu sitter jag här, lite lätt röd, för att jag råkade befinna mig i solen en stund. Detta går jag igenom varje år. Först bränner jag sönder hela kroppen (armar och bröst främst), sedan blir jag blek igen. Men attans, i år kanske jag kan få slippa? Om jag tar det lugnt, så kanske det går bra, jag blir fin och brun? Vi kör en ny testomgång nästa år.

Nu började visst Sex and the City igen. Så det får bli min kvällsunderhållning. Imorgon har jag matteprov, och jag borde ha tillbringat dagen med att plugga inför det. Men icke. Sett från den ljusa sidan, så börjar jag inte förrän fem i tolv. Så lite tid har jag ju innan...

Godnatt, när det nu blir.

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0