Mamma Mia!

Okej, jag erkänner; ABBA är nog ett av de bästa banden någonsin. Om inte annat så kommer deras musik alltid att ha en särskild plats i mitt hjärta. Och ja, det skadar ju inte att det går att göra både musikal och film på den. Filmen sågs idag, och eftersom det var så längesen jag såg musikalen så vågar jag nästan påstå att filmen var bättre. Herregud, Colin Firth hade ju en av huvudrollerna, hur kan filmen inte vara bäst då?

Skola imorrn igen, och nu börjar det på riktigt. Pepp? Inte ett dugg. Om jag bara kunde lista ut vad jag vill göra med mitt liv så skulle jag gärna börja med det nu istället för oändliga fortsatta studier. Faktiskt. Så snälla, ge mig lite självinsikt!

/HM


Kommentarer
Postat av: emsan

hehe. Han du med tåget??

2008-08-25 @ 18:35:28
URL: http://emeliecederstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0