Borås, borås..

Jisses. En heldag i Borås tar verkligen kraften ur en.. så oavsett hur trevligt det än var så är jag lite trött och sur och blöt nu! Himlans väder.. Men snäll liten Jenny!

Men jag fick handlat de sista julklapparna i alla fall, skönt! Eller ja, där ljög jag en aning.. alla är inte inhandlade, men alla som jag behöver köpa innan jul åtminstone.. jag har en månad till på mig på den sista, tihi.

Jag inser att det låter galet.. men jag har satt mig framför datorn för att plugga lite, försöka göra klart det sista! Om jag bara gör klart turismen nu, och dessutom historian, så minskar pressen betydligt på mig under lovet. Plus att alla böcker går ut imorrn, och inte orkar jag låna om dem.. så då gör vi klart allt nu tycker jag!

Förresten, vet ni att Nya Zeeland ligger halvvägs till Borås? (;

/HM

Kommentarer
Postat av: Helny

haha, inte för att göra dig besviken nu men jag visste faktiskt det (A)

2008-12-18 @ 19:34:43
URL: http://malmborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0