Dagen jag fick nog var en måndag.

Idag blev visst dagen då jag inte orkade mer. Bröt samman totalt i skolan, det blev bara en droppe för mycket i bägaren som fyllts på i flera veckor nu.. Det var skönt att få bli kramad en lång stund och bara låta tårarna torka. Det var så skönt att få bli sedd lite, även om jag inte begriper hur jag ska börja må bättre igen.. men jag antar att det är de små stunderna när jag bara kan få låta allt bara rinna ur mig och känna att någon lyssnar, som kommer att göra skillnad. Men jag vet ju att det jag egentligen behöver är att få sova en hel natt i hans famn. Jag hoppas bara att det kommer att räcka..

Rubriken är förövrigt en bit ur en låt med Navid Modiri & Gudarna. Dem älskar jag fortfarande.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0