Enkelt middagstips för den trötte.

Ännu en dag hemma och mitt huvud känns långt ifrån bra. Men jag orkar bara inte missa något prov såhär på slutet av terminen, så ska ta och släpa mig till skolan imorrn, antagligen fullproppad med ipren. Precis så man ska hantera ett idrottsprov right?

Jag har åtminstone kommit på att jag mår lite bättre när jag äter, ordentlig mat alltså. Så jag tror att det är dags att gå och laga lite tortilla. Så lätt, så gott, och jag som knappt gillar omelett egentligen. Nåja, det här är underbart i alla fall:

Hacka 2-3 potatisar och en halv lök
Stek dessa i smör tills de blir mjuka
Blanda med 3 ägg och stek tills omeletten får färg

Tada!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0