För morgondagen blir det morgonrock.

Yehey, nu har jag bestämt mig för att stanna hemma imorrn. För ärligt talat, det är inte värt att köra slut på mig med en onödig dag (engelska och spanska, knappast som om jag missar något). Och nu känner jag verkligen att något i kroppen inte är som det ska, feber borde vara en ledtråd? Det är nästan tradition att jag kör slut på alla de sista krafterna inför ett lov och sedan ligger sjuk hela lovet.. och jag orkar inte göra så i år, särskilt när jag inte fick något sommarlov pga den dära himla körtelfebern. Nej, nu ska jag bromsa in, försöka i alla fall, så att jag landar mjukt och fint nästa fredag. Här ska inte springas in i några fler väggar!



Förresten så hittade jag den hära gamla bilden. Jag måste erkänna att det känns skönt att man kan vara söt osminkad och i sin gamla morgonrock. Hur skulle jag klara mig utan den? (plus att jag vill ha sådana lockar jämt, ge mig?)

Godnatt!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0