Jag borde börja närma mig mållinjen nu.

Jag tror att jag har blivit sjuk. Jag har så inte tid att vara sjuk nu, uuusch. Det gäller att bita ihop och bara helt enkelt hoppas att jag inte svimmar eller något annat trevligt i skolan imorrn. Och i värsta fall får jag la åka hem när historian är över...

Det är så inte kul att drunkna i arbete. Jag börjar inse att det egentligen är hyfsat lugnt, men med två prov och tre inlämningar (av vilka jag planerar att lämna två den här terminen!) så borde jag ta tag i mig själv och få någonting gjort. Men nu är klockan åtta, och jag ska ta och hoppa i duschen. Förhoppningsvis kan jag krypa ner under täcket inom en timme.

Nu ska vara den bästa tiden i mitt liv, men jag önskar mer än någonsin att jag bara kan få slippa mitt liv. Och slippa alla som bara påverkar det negativt och får mig att må ännu sämre. Snälla, låt mig må bra igen.

/HM

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet du klarar det Hanna. och Johan är snart hemma. December går fort. Sedan har du någon att verkligen luta dig emot. Jag vet hur det är att sakna någon även om jag inte gjort det under en så lång tid som du... men tänk på den dag han kommer hem! det kmr bli helt underbart! <3

2008-12-07 @ 22:05:20
URL: http://annaevamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0