Jag stressar för att ha kul

Det här med jullov är så overkligt.. hela höstlovet går man och väntar på det, längtar, och sen när det kommer så har man knappt vett att uppskatta att man är ledig. Det är så många man ska träffa, så mycket kul man ska hitta på, hela tiden, varje dag, måste man hålla igång. Jag som inte är världens mest sociala människa håller på att förlora mina krafter redan.

Idag blev det ännu en shoppingrunda, men det var knappt att jag orkade köpa något. Ett par små trosor blev det enda som inhandlades, även om jag visserligen bestämt mig för en parfym som jag vill att de kära föräldrarna ska införskaffa åt mig på sin resa. Hur pinsamt är det (även om parfymen doftar underbart!) att den bär märket.. Paris Hilton?

Ikväll blir det lugnt i huset. Lite finare middag och en massa vindruvor, någon som tror att jag tänker lämna soffan? Dessutom vill jag ju gärna umgås med mina föräldrar, som jag inte kommer att få se på två veckor nu.. Gah, det kommer att bli ensamt det här.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0