Julaftonskvällen

Jisses. Man inser inte hur trött man blir efter en sådan här dag. Egentligen borde jag inte sitta här nu, men jag tänkte bara stänga av efter att vi kollade vilka julkalendrarna varit de senaste åren (jul i kapernamum (?) är den första som jag kommer ihåg hyfsat, den var bra!)

Klapparna är öppnade, maten är äten, godiset och nötterna nästan slut, familjen halvdäckad framför en film.. även om jag får lite julångest över att allt är över nu, så vet jag att jag kommer att längta nästa år igen. Så länge jag bor hemma är det här helt och hållet en familjehögtid, och jag älskar min familj mer än allt annat!

Nu ska jag tillbaka och sova på soffan en stund.. vi får se, jag tog en del mysiga bilder idag, de kanske hamnar här förr eller senare!

GOD JUL!

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0