Jullov, underbart!

Det har knappt hunnit sjunka in än.. men nu har jag faktiskt jullov! Underbart! Inga måsten, bara ta det lugnt och göra som jag vill.. skönt!

Avslutningen igår var faktiskt över förväntan, med underbar sång och mer humoristiska inslag.. I loved it! Fast åh vad jag ångrar att jag inte tog med mig kameran, hade velat spela in en del av uppträdandena! Bästa någonsin, med en söt liten Bgd:are på sång och piano (bäst!) och låten "Dick in a box".. haha!

Ja, nu blev det ju ingen fest till slut, men vi firade på vårt lilla sätt ändå. Singstar nästan hela kvällen, och sedan lite Spindelmannen på det, jag var helnöjd med det! Visserligen uppskattar jag inte pojkarnas sexdiskussioner något nämnvärt, men jag börjar lära mig att stänga av öronen rätt bra.. Och det fattades ju lite folk, men ändå.. vi lär ju ses på lovet.

Idag, jisses. Jag har varit så trött! Gått runt som en zombie, tills mamma beordrade mig att gå och ta en liten lur. Stensomnade! Och när mamsen väckte mig en timme senare trodde jag att det var söndag, haha. Men istället fick jag gå upp och göra kola.. sömngångarstyle. Men gott blev det ju! Mumsi.



Julmys för ett år sedan!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0