måndag och orken är redan slut.

Förresten, så stannar jag hemma från kören ikväll. Jag har huvudvärk och feber och är allmänt deprimerad. Förra gången jag mådde såhär på en måndag och trots allt släpade mig till skolan var jag sjuk i en vecka, och jisses vad jag inte har tid med det nu! Eller ork.

Eftermiddagen kommer att tillbringas nedkrupen under täcket, med tidning, choklad, tv och eventuellt lite läxor. Vi får se med det.. Jag måste bara ta mig samman någon gång också.

Och hua, nu blir jag sådär lockad att sitta kvar här i några timmar och prata med min älskling. Men jag orkar inte det idag, jag skulle inte vara något trevlig att prata med. När jag är såhär så är jag ärligt talat knappt trevlig mot någon. Men för varje dag som går så närmar sig dagen då han kommer hem ♥

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0