Måndagarna kommer allt för ofta

Måndagkvällar är inte min favorit. Visserligen är det kör då, men jag är ofta så trött att jag mest står och piper. Idag tog jag i ordentligt med magen, men till slut tog rösten ju såklart och slutade fungera. Sådär lagom kul mitt i en låt där man måste sjunga rent och starkt (vilket man ska göra på alla, men på denna HÖRS det verkligen om man inte gör det..).

Imorgon ska jag redovisa en grej som jag började med idag. Jag hade faktiskt gett upp hoppet om att kunna göra den överhuvudtaget, och stanna hemma imorrn, men icke. Nu blir det till att släpa sig dit och leka glad och pigg. Jag funderar på att släppa taget om den roll som jag måste spela dagligen nu. Men jag vet inte om jag skulle klara av hatet. Eller likgiltigheten.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0