tv4 spoilade överraskningen!

Jag måste sluta se på sådana här kärleksfilmer. Gah, sitter och gråter när det är fint, gråter när det är spännande, tja, gråter mest hela tiden faktiskt. Och så saknar jag att upptäcka hur kär man är i någon, sådär kär att kärleken i sig kan rädda livet på den andre (jamen, jag såg ju faktiskt Skönheten & Odjuret). Jag längtar till januari då jag kan få återupptäcka hur kär man faktiskt kan vara, och hur lycklig.

Apropå nykär lycka.. jag såg på Bonde söker fru ikväll också! Men gah, när alla hade valt vem de ville ha och satt och bara såg sådär nykärt på varandra (Hanna och Elias var ju det sötaste man sett på länge när de bara satt och såg på varandra sådär).. det är ju en av de underbaraste sakerna som finns! Man sitter där och bara ler, för man vet ju så väl hur lycklig man är i ett sådant tillfälle, och att se andra.. ikväll var det så underbart gulligt!

Men jag tycker att det var dåligt av tv4 att två (2!) gånger avslöja vem som Peter hade valt. Det blev ju Wille, vilket man ju kunde ha räknat ut.. men att både säga att man kommer att kunna chatta med den som Peter väljer efter programmet SAMTIDIGT som man i nedkant visar att man kan chatta med Wille efter programmet.. och senare i en reklampaus körde de ju en trailer för när de är på semester tillsammans.. fortfarande INNAN valet hade gjorts. Dåligt tv4.

Nu är det läggdags för liten Hanna.. natti!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0