So much work, so little time

Jag är så splittrad till vad jag håller på med att jag måste få skriva av mig här emellanåt. Gah.

Förresten, vet ni? Idag var minsann en udda dag. På engelskalektionen trillade det endast in.. nio personer. Och sedan gjorde naturarna nationellt prov i fysik i salen bredvid, så det blev till att stänga av filmen som vi börjat kika på.

På spanskan sedan så pratade jag betyg med Sofie (ja, jag ska börja svara på fler frågor, men vad är det för kul med det om jag kan dem ändå?). Sedan lyssnade vi på, hör och häpna, julsånger.. på spanska.. sjungna av en barnkör. Aoch. Så gällt att jag bara satte mig och höll om mitt stackars huvud, haha.


Vet ni? Imorgon har jag delprov 2 i matte B. Och jag vet inte om jag kommer att fixa det. Överhuvudtaget. Jag har gett mig fasen på att det ska göras innan lovet (resten av klassen gör det efteråt, men ORKA jobba matte på lovet) men nu börjar jag ifrågasätta mig beslut. Tillämpningar, andragradsfunktioner, polynom.. näe, jag vill inte.

Förresten, är det någon som vill förklara för mig hur man får videor in i ett sådant här inlägg?

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0