Det är inte varje dag det sker ett mirakel

Kära hjärtanes, fredagstrött så det skriker om det. Jag somnade så gott på tåget hem idag, och det är lustigt, man förstår inte riktigt vad som händer runt omkring när man är i det dära slumrande tillståndet. Jag drömde att min kompis pratade med mig, så till slut var jag tvungen att öppna ögonen, bara för att se att hon också sov.. nåja.

Lite kul på mina språk idag. Visst vet jag att jag är lite av en språkbegåvning, det här med att komma ihåg ord och förstå hur saker och ting ska uttalas, men idag på dels provet och dels ordleken på spanskan så poppade en massa ord upp bara sådär. Mitt lag bara stirrade på mig och jag försökte tafatt förklara att jag bara lär mig. Kan inte hjälpa det.

Vet ni vad som hände igår? Skolkatalogen kom! Jag hade börjat tvivla på att den skulle dimpa ner i brevlådan detta året, men ett mirakel inträffade och vi fick den bara... typ två och en halv månad efter att vi tog fotona. Yeey. Fast det är inte lika spännande i år, hela årskullen som försvann förra året var ju de som jag kände mest av. Trist...


Min ack så snygga klass...

Ha en bra helg sötsaker!

/HM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kändes lite konstigt att kolla i skolkatalogen och vi inte var med faktiskt...

2008-12-06 @ 14:27:07
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0