Hellre ensam men trygg än i sällskap men rädd

Nu är det bara.. två dagar kvar till jul ungefär. Idag blev det en sväng in till gbg med familjen, för lite julmys och julklappsshopping.. jag var ju egentligen klar, men hittade en grej till som jag ville ge bort! Tamtada, nöjd.

Egentligen hade det varit mys att följa med några kära vänner på bio idag, men hua, de ska se en sådan må-dåligt-film.. Låt den rätte komma in. Den vill jag absolut inte se, då bara trailerna skakade om mig ordentligt och höll på att ge mig nya tvångstankar, istället för de som jag fortfarande har kvar sen jag såg The Grudge.. på halloween. Och det var ju ett tag sen, kan ni räkna ut att jag inte släpper saker så lätt? Så nej, jag stannar hemma.

/HM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0