Yey, jullov! (nästan i alla fall)

Jag vågar knappt tro det, men nu har jag snart jullov. Inga fler lektioner, och jag ska bara göra klart lite till tills på fredag.. tror jag. Vi får se om hjärnan inte redan checkat ut, haha!

Det var underbart att få gjort matteprovet idag.. inte för att jag tror att det gick så bra, men för att jag inte kommer att behöva räkna matte över lovet! Yey! (Bara samhäll och natur över lovet dårå... yey...)

Imorgon blir det en tur in till Borås för att träffa Jenny och förhoppningsvis införskaffa de sista julklapparna. Det hade ju varit lättare om jag haft någon som helst aning om vad jag ska ge mina kära, men förhoppningsvis så springer jag på den perfekta klappen imorgon.

Nu tror jag att jag ska se på skönheten och odjuret, bara för att fira. Den är en av mina absoluta favoriter!

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0