Äh, vi kan ju lika gärna bowla med mig som klot

Kör - Turism & resor - Fotogrund

Kreativt skrivande - Släktforskning - Meditation & Stresshantering

Såhär ser alltså mina individuella val ut, de första är för hösten och de andra för våren. Egentligen vill jag inte ha något på våren, men måste man så måste man. Men jag vill ha kör och turism och resor, egentligen. Tror jag. Men jag har säkert hunnit ångra mig till nästa år. Det är ändå ett halvår kvar dit....
(En kompis föreslog att jag skulle välja honom i ind-val, borde jag ha nappat?)

Bowla på skoltid, inte fel det. Dessutom ägde jag min bana, trots en usel start. Men när strikarna kom igång, då j*vlar, då kom jag till och med över 100p! Banorna blev ju slumpade, och det var väl ganska kul när man tänker efter. Så blev det inte att man hamnade med samma gamla vanliga. För det är ju aldrig fel att öka klassammanhållningen.

Idag är det askonsdagen, bara apropå ingenting. Igår var det fettisdagen. Då åt jag en semla (laktosfri grädde äger). Idag påbörjas fastan. Den handlar ju inte om att sluta äta, egentligen, utan om eftertanke. Så det kanske man borde testa på. Vad vet jag? Jag låter helst bli att tänka just nu, för då kommer jag på hur trött och ensam jag känner mig. Och det är ju bara deprimerande, och vem orkar med en deprimerad soon-to-be-seventeen-years-old liksom. Inte jag i vilket fall som helst.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0