Happy Birthday; to me!

17 år idag. Vaknade klockan fem imorse och sov räv i värmen under täcket i en timme innan familjen kom in och sjöng för mig med frukost på sängen. Jag tycker om att fylla år. Nästan hela dagen har jag varit på strålande humör, och det var ett tag sen nu! Fick biljetter till konståkningsvm i gbg i mars, weei! Och en plånbok och pengar att lägga däri, inte fel det heller.

Men ändå får jag en sån tomhetskänsla nu när dagen börjar gå mot sitt slut. Har ätit tårta, fått presenter, blivit grattad (även om de flesta verkade ha glömt mig, en aning, hrm :P).  Och nu är dagen snart slut och det är ett år kvar till jag fyller år igen. Då blir jag i och för sig 18. Äntligen. Så slipper jag höra "Åh, vi går ut allihopa!" och tänka att jag inte är del där. 17 är en onödig ålder egentligen, inget nytt får jag göra som jag inte fick göra igår.

Men nej, nu tänker jag rycka upp mig och fortsätta vara glad. Och äta lite revbensspjäll och vinddruvor. Mer begär jag egentligen inte för en lyckad dag.

/HM - nu äldre och mognare. Tjena.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! GRATTIS=D. Fick du nått kul?=).Kram

2008-02-29 @ 21:44:01
URL: http://www.kirabira.blogg.se
Postat av: Anna

Grattis! lite sent men det är i alla fall ett grattis ;)

2008-03-04 @ 17:51:49
URL: http://annnnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0