Jag är inte rädd för kvinnorna med flourlack... eller jo, lite kanske.

Det smakar blää i min mun. Och det är inte på grund av att jag har glömt att borsta tänderna (vilket ju i och för sig inte vore så förvånande med tanke på att det är lov), utan för att jag har vart hos tandläkaren. And I don't like it! Det gränsar ju nästan till misshandel när de drar och petar och sticker och skrapar och drar lite till, fastän min mun omöjligen kan utvidga sig mer. Ska vi snacka kväljningseffekten när det första man får göra är att sätta sig och få någon skum röntgenplåt (?) inkörd längst bak i gommen? Man ligger där och känner sig jätteutsatt, och jag fick sådan otrolig lust att bita till en gång när hon skrapade ända ner i tandköttet, så att jag nästan skrek. Men bara nästan, jag är en snäll pasient tror jag. För jag gör ju exakt som de säger - dålig vana som jag dessvärre gör i vanliga fall också, men ändå. Och dessutom, jag antar att de gör det för mitt eget bästa. Och jag har ju aldrig haft några hål, det är ju bra, eller hur? Men ändå, blää för flourlack. Bläää!

/HM

Kommentarer
Postat av: jessi

usch jag hatar också tandläkaren :P

2008-02-14 @ 18:52:07
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0