Och hon dansade en segerdans genom matsalen

Det är ett mirakel. Vi har en överlevande efter dagens svåra modskrävande test. Testet kallades:

Företagsekonomiprov

Klockan visade två minuter i tre, jag sätter mig i en till fjärdedel fylld matsal med ett kuvert i ena handen, penna och miniräknare i den andra. Och en timme senare gick jag därifrån utan att förstå vad som hände. Hade företagsekonomi helt plötsligt blivit lätt? Neeej, det kan inte stämma, någon luras. Uscha, jag tycker inte om att bli lurad, för jag går alltid på allting. Om ni letar efter jordklotets mest naiva människa, sluta leta; ni har hittat henne!

I vilket fall som helst, det är omöjligt att jag verkligen förstod allting så väl som det kändes. Men man ska aldrig säga aldrig, inte ta ut förlust i förskott, allt det där.. beviset för min intuition kommer när jag återfår det dära provet. Men när jag gick därifrån hade jag ändå bara en enda tanke som for som en pingpong boll genom skallen...

Aldrig mer företagsekonomi... aldrig mer :D!!!!

Idag är Hanna lättad.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0