Grillkväll i Landvetter

Jag ogillar att bli dissad. Nu kan det säkerligen argumenteras vem som dissade vem, om det verklligen kan räknas som en diss, eller om det bara var otur i planeringen. Men jag tog mig tid. Det kunde Du baskemig ha gjort också.

Min tilltro till grillning är återuppväckt. Igår var det grillmys bland vitsippor och massor av trevligt folk. Det var helt sinnessjukt mysigt. Och kubb i mörker, det är helt klart underskattat; det tillför lite extra spänning. Jag tycker dessutom att kroppsvärme och allsång runt brasa är två otroligt bra grejer. Jajamensan.

Släktprojektets framfart börjar avta. Repotaget blir jättefint, båda mina kära föräldrar grät när de läste det, får man pluspoäng för det tro? Men analysen i det hela... ja, vi kan ju säga såhär att jag tror att jag hamnade på fel linje trots allt. Samhäll handlar om analysering. Och jag vill ha raka svar. Hjälp.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0