Lämna det bakomflutna framför dig..?

Fick ett erbjudande om att ta en tripp till mitt förflutna. Jag tackade nej.

Något som jag gärna gör oftare är att gå på musikal. Eller andra föreställningar också för den delen. Idag har jag fått dubbel dos, and I'm loving it. Musikalen var SÅ BRA att jag på riktigt trodde att jag såg på en föreställning framförd av proffs som sysslat med detta i flera år! Rysningar, så bra var det...

Åh, fiol! Och åh, rysningar av den sången! Men, dansare, det hade jag klarat mig utan.

Bah, ont i magen och ont i armen, och jag orkar inte ens hitta på någon ordentlig ursäkt till att skippa gympan imorrn. Men jag klarar inte friidrott, det är ett djävulens påfynd, och alla hatar det. Nåja, jag i alla fall. Jag har varit duktig hela terminen, imorgon tänker jag busa till det lite.

Och imorgon.
Gah, nervös?
Ohja.
För att sjunga?
Nejdå.
För publiken?
Ohja.

Godnatt.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0