2x+13y=?

Vet ni vad? Idag har jag räknat matte. Och förstått. Nu för tiden är inte det så ofta som det händer, så guess who's happy now? Men jag förstår bara inte hur jag kunde gå från att ha matte som mitt bästa ämne, till att fatta, tja, nada. Jag antar att det kan vara för att jag alltid haft så lätt för det som det nu när det krävs tankeverksamhet kör ihop sig. Det här verkar till och med vara en trend som gäller för alla mina övriga ämnen då.... förutom spanskan. Nybörjarspråk är ju ett skämt, eller snarare att många klagar på hur svårt det är. Men fine, alla kan väl inte ha lätt för sånt antar jag...

Jag skulle plugga arslet av mig idag, har jag det tro? Icke. Men nu, NU, ska jag baskemig skriva klart naturkunskapen. Inte nog med artikeln som jag ska redovisa imorrn (om resistenta bakterier, det ni!) så har vi ju tvärredovisning på fredag. Hua, skärpning! Jag måste bara hålla mig flytande veckorna fram till jul, så snälla någon, sporra mig?

/HM

Kommentarer
Postat av: Anna

Gah, hur orkar du göra matten! :P haha. jag vill bara glömma den!

2008-11-19 @ 18:00:13
URL: http://annaevamaria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej, inte direkt... Det tog ett tag, somnade typ halv tre. Somnade dessutom vid två natten innan. Lite jobbigt, så är rätt seg nu!

2008-11-19 @ 20:47:46
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0