Aldrig har jag tyckt våld var så kul.

Hemkommen för en liten stund sedan och ack så trött. Men gårdagen blev bra till slut i alla fall, det var väl för väl! Vi såg på både This is England och Pulp Fiction.. och ja, vad ska man säga. Den första var väl bra, dock lite sådär obekväm stämning lite då och då. Fast den var ju söt mitt i all rasism.. om det där lät logiskt? Pulp Fiction - ja, nu har man sett den också. Inte för att jag direkt förstår varför den ska vara något man ska ha sett, fast det är ju i och för sig en hel del stora skådisar med. Och jag höll på att garva ihjäl mig när scenen som är med i Simpsons kom. Sicken trevlig överraskning! (förutom att den är rätt hemsk i filmen, men ändåå..)


Inte hade jag kopplat det här förr!


Idag har jag en sak på schemat: plugga! Om jag pluggar undan en del idag, så har jag räknat ut att jag kan få leva ett hyfsat normalt liv den här veckan. Och med diverse basketmatcher, tebjudningar and so on så vore det trevligt med lite fritid!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0