Besviken.

Jag var så inställd på att gå på Tiger Lou ikväll. De har ju släppt en ny skiva, och eftersom syrran var i Paris när de var i gbg, så tänkte vi att vi kör på Borås ikväll. Även om hans ny skiva inte är lika bra som de tidigare (den fastnar inte på samma sätt, man kan inte påstå att några av dessa låtar kommer att bli radiohits) så var jag ändå pepp att se honom live. Men nu, så nähä. Det blev visst inte av. Jag borde väl ha tagit tag i det själv, men jag trodde ju att allt var fixat. Men nu var det visst inte så.
Tiger Lou får klara sig utan oss ikväll.


Vi orkar inte riktigt fixa nya biljetter heller nu. Det känns som sådant krångel. Förhoppningsvis så kan det bli lite trevlig filmkväll istället, det är ju ändå nästan bättre om man inte är helt pepp på musiken. Nåja, det får lösa sig i alla fall.

 Igårkväll var ju mys i alla fall, även om man frös halvt om halvt ihjäl. Och våfflorna var konstigt torra. Men sällskapet var ju underbart, jag är faktiskt så oerhört tacksam för vilka härliga människor som jag får umgås med nu, dagligen. Jag älskar er, det vet ni!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0