Eskilsby is the place to be

Godafton! Jisses, det här blev ju en produktiv dag. Men när man vaknar upp inträngd på golvet morgonen efter lite party så känner man ju sig verkligen fräsch och motiverad att ta tag i sitt liv..

Men igår var så himla kul! Anna, du ska ha cred för det hära! Så mycket folk var det, och en hel del knasiga händelser och otippad (men även uppenbara) hookups. Sånt är ju alltid kul!

Mina homies <3 (+/- 1)

Apropå hookups.. igår hade jag och min älskling varit tillsammans ett halvår! Jisses! Aldrig hade jag trott att någon skulle kunna stå ut med mig så länge, haha. Men det dumma med det här förhållandet är ju att han har varit borta snart hälften.. Hallå, jag dör här borta! Älskling, om du läser det här; vi kommer ha en del att ta igen när du kommer hem...

Näe, nu ska jag ta och hitta något att smaska på.. eller lägga upp bilder på bdb och facebook.. vi får se!

/HM


Kommentarer
Postat av: Johan

En sjuhelvetes massa att ta igen om jag ska vara ärlig ("och det ska jag...") ;)

2008-11-29 @ 21:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0