Fika är bra, men inte för mina kärlekshandtag...

Mums för fika. Mums för mysiga samtal (där man får klaga över sitt pissliv) på bussen hem. Hua för pinsamma förfrågningar.

Nu har jag behövt kila på toa i över en timme, men jag var så tveksam på om jag skulle komma i byxorna om jag väl knäppte upp dem så jag lät bli. Man kan ju tycka att nu när jag är hemma så borde jag ta mig samman. Men icke. Vet ni, jag har gått upp en del på sistone, och en del har satt sig på helt rätt ställe. Jag kan nästan påstå att jag har något som kan liknas vid byst nu! Framsteg! Men resten... det är inte smickrande att inte kunna knäppa byxor/kjolar/annat som man förr fick på sig lätt som en plätt. Fick ryck och skulle prova en gammal kjol för ett tag sen, en som ger ett gudomligt snyggt ass. Men jag kom inte ens i den. Ångest!
     Samtidigt har jag ju fått höra hur mycket friskare jag ser ut nu, när ansiktet har rundnat lite. Jag vet att det behövdes, men vad tusan, när ska någon komma på en uppfinning som sätter fettet där det behövs?!

Om någon gör det, hör av er! (Eller om ni vill skapa ett specialträningsprogram som trollar om kilona lite, det funkar det med!)

/HM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det låter som om det vore något för mig också!Hör av dig om du kommer på något! Puss

2008-11-28 @ 14:22:57
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0