Första advent

Hua, nu är jag trött. En fullspäckad vecka har gått och jag är rädd för att det kommer att hålla i sig såhär fram till jul. Kom hem från gudstjänsten för typ en timme sedan och jag måste ju bara säga att första advent är maffigt! Med alla körer och storslagna sånger, och att få vara del av allt det där.. underbart.

Dock kändes det under nästan hela gudstjänsten som om jag skulle svimma, fick ingen luft! Jag tänker HOPPAS att jag inbillar mig att jag mår dåligt, men i och med viss magsjuka som kom till familjen igår så lär det väl inte dröja länge nu innan jag sitter med huvudet i toaletten.. Jag orkar inte!

Men jag är så glad att det är första advent. Julstämningen smyger sig på och snart är det julafton, jullov och allt det där myset! Ge mig det nu!

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0