Msn på franska, ändå värt lite cred!

Gissa vad jag gör nu! Jag sitter på msn och pratar med en tjej från Algeriet - på franska! Gaah! Jag tror knappt att det är sant, men det går faktiskt helt okej. Hon trodde till och med att jag hade en översättare, för min franska var "super bien"! Haha, gud, jag sitter här och blir nervös över vad jag ska säga. När jag blir nervös så svettas jag - mängder! Därför kan jag aldrig ha annat än linnen på prov, för annars ser man mina lp-skivor under armarna. Just nu är baksidan av låren genomblöta, mumma. Men hon verkar trevlig i alla fall, så på fredag ska jag försöka prata med henne på riktigt (hon har ju börjat vara med på våra franskalektioner eftersom hon flyttat hit nu). Kanske kan jag lära henne lite svenska också, så är det en win-win-situation! Jisses, det här blir mycket, nu måste jag nog sova innan hjärnan kollapsar!

Godnatt!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0