Okej, nästa helg tack.

Dumtudum, litteraturhistoria är inte kul när man har glömt boken hemma och en del författare vill passa in i en väldans massa epoker. Förvirrat, ohja.

Jag tror att jag är så tråkig och trött att jag stannar hemma ikväll. Visst, jag kan slänga på mig något snyggt, sätta mig på bussen och åka iväg på fest, men samtidigt.. nja. Nog för att jag vet att det kommer bli trevligt, men helt ärligt kanske jag ska ta hand om min hälsa lite. Småfebern vill ju aldrig ge sig heller, och den här helgen tar jag mina homeopat-piller (som ska göra mig sjuk så att jag blir friskare.. eller något sådant tror jag. De har nog hjälpt mot körtelfebern i alla fall, tror jag). Så om jag är lite extratrött just idag så har jag något att skylla på.

Just nu ser jag på Most memorable swimsuit moments på tv. Jag skulle också gärna vara sådär het i bikini, ni vet, så att om man går längs stranden så stirrar alla (och inte på ens gigantiska ass, utan för att man är snygg). Någon dag vill jag baskemig ha en sådan kropp.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0