Pappa var allt en söt liten basketspelare!

Tror att jag ska på basket om en stund, Borås vs. Solna. Herrmatch för en gångs skull, och pappa är så söt när han är alldeles pepp. Det krävs inte ett geni för att lista ut vilka han hejar på, han spelade ju för tusan i solna när han var liten. Jag har sett en bild från det, på hela laget, och pappa var faktiskt söt när han var liten.. och blond! Vart tog det vägen?



Pappa är den andra från vänster på övre raden.

Det känns inte som om det spelar någon roll hur mycket jag intalar mig att jag ska plugga, jag kommer inte att göra det ändå.. Vissa klarar sig ju igenom hela skolgången utan att plugga alls, i och för sig, men för dem går det ju som det går ibland. Jag skulle aldrig överleva med den attityden till livet, det där "jag-bryr-mig-inte-om-dig-eller-något-annat-och-det-ska-du-fanimig-veta" - attityden. Ibland vill jag bara skrika; Även om man skiter fullständigt i något kan man väl åtminstone LÅTSAS att man bryr sig?!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0