Sommar och minnen från playboy



Jag bara älskar den här bilden. Hur mycket sommar skriker inte den? Åh, jag har nog aldrig någonsin varit så nöjd med en bild som jag tagit, faktiskt. Och jag blir alltid så glad av att se den, mumma!

Sitter och kikar på Girls of the Playboy Mansion, just nu började ett avsnitt som sammanfattar säsongerna hittills. Jag erkänner, jag är lite småkär i det här programmet. Hugh Hefner struntar jag egentligen i, programmet handlar ändå mer om tjejerna. De är så blonda och öppna och de lever ett sådant.. overkligt liv så att det faktiskt blir rätt roligt. Jag skulle faktiskt vilja testa att leva så (minus den 80-årige gubben). Vem skulle inte vilja det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0