Två månader kvar!

Inga större framsteg inom pluggavdelningen just nu, dessvärre. Jag är inte säker, men det skulle kunna bero på ett rätt stort distraktionsmoment som insisterar på att ringa mig på skype stup i kvarten och sitta där och se söt ut. Jag får ju ingenting gjort! Hua, jag måste nog lära mig att stänga av både internet och tv:n, annars kommer jag sitta kvar i läxträsket till långt efter nästa sommarlov...

Förresten är det den 19:e i Kina nu, vet ni vad det betyder? Bara två månader kvar tills jag får krama min älskling igen! Nu har det ju till och med gått mer än hälften av tiden, och december kommer ju att vara helt fullsmockad med grejer. Det här kommer att gå superfort!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0