Humöret åkte berg- och dalbana där en stund.

Hemkommen från kören för en stund sen, och då hade jag inte ätit något sen lunch förutom ett äpple och en halv chokladbit. Så, på åtta timmar hade jag inte fått något i mig och höll på att dö av trötthet. Så jag råkade fräsa till åt pappa, och eftersom han har samma humör som jag och kortare stubin så fräste han tillbaka. Resultatet blev en Hanna med blöta kinder..

Men kören var mysig, vi var ute i örgryte och sjöng hos en tjej där. Dock hann jag ju som sagt inte vara med på middagen, så mina bussar går så dumt. Jag var inte pigg på att komma hem 22.00 idag..

Imorgon har jag boksamtal på engelska, det får la gå som det går..

Men nu pratar jag med älskling i alla fall, yey! Han har varit och kollat på terrakottagubbar i helgen, den busen.. Fast trött är han, inte konstigt när klockan är 4 på natten där.. Men nu är jag glad igen.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0