Lovfin minsann




Jag är så trött nu, men tänkte ändå visa hur otroligt snygg jag faktiskt känt mig i veckan. Det är ju inte så ofta det händer, så jag tänkte passa på att njuta. Jag har faktiskt känt mig ovanligt snygg, är det bristen på skola som lättat mitt sinne?

Nåja, imorrn blir det tillbaka dit. Jag har pluggat.. nada på lovet. Så det ska vara kanske? Underbart i alla fall, men nu kommer ångesten krypande tillbaka. Men, det är bara november och december kvar till januari nu, och december kommer att gå supefort som det alltid gör, så snart kommer jag ha min varma trygga famn här hos mig. Jag längtar så otroligt, men jag oroar mig också. Just nu gör det faktiskt fysiskt ont i hjärtat, kan längtan vara så stark? Jag vet bara att allt jag vill ha nu är du.

/HM

Kommentarer
Postat av: Johan

Vill vara hos dig :(

Längtan KAN vara så stark...

Du är helt underbart fin på bilderna :) till och med mer än vanligt ;)

2008-11-03 @ 11:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0