Harmonisk för en gångs skull

Söndag och morgonen tillbringades med att lovprisa gud. Ungefär. Jag kände mig så otroligt harmonisk på gudstjänsten idag, rösten var precis som den skulle och jag lyckades till och med utföra den afrikanska dansen som uppenbarligen var tvungen att ingå i dagens temagudstjänst. Kören did okey, men de små juniorerna tramsade mest runt. Hua, det märks att jag håller på att bli äldre, var går gränsen till gammal?

Körde gjorde jag idag också, på en väg för första gången. Det kändes faktiskt mer stabilt att köra på vägen än på parkeringen, för vägen fortsätter ju där jag annars behövde svänga runt runt på en parkering. Nog ska jag nog klara av det här förr eller senare.

Nu borde jag plugga, vi får se. Hej, naturkunskap!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0