Dumtudum...

...dudumtudum, vilken onödig dag idag har varit. Vaknade av en sinnessjukt hög knackning på dörren, det var hantverkarna som skulle kommit halv åtta som kvart i nio kom och meddelade att de inte skulle komma förrän elva. Och sen kom de inte förrän tolv. Slutsats? Om man inte kan passa tider ska man alltså bli hantverkare!

Sedan lagade jag mat, och skala potatis är inte min grej. Men alla naglar klarade sig den här gången, yey! Och soppan blev till och med riktigt mumsig.

Och vad ska jag göra nu med resten av min dag? Absolut ingenting nyttigt. Eller socialt. Hua, vad jag skulle vilja hitta på något! Men jag får la nöja mig med de kommande dagarna...

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0