Lov, äntligen!

Lördag och söndag på styrsö, och nu är jag trött igen. Men inte ledset trött, för baske mig, jag har ju lov! Men i alla fall, lärde känna en del nya tjejer nu i helgen, satte en del rena toner (och en del förfärliga) och åt en gigantisk mängd mat. Men nåja, nu slipper folk klaga på att jag ätit för lite åtminstone..

Förhoppningsvis så blir det några/någon halloweenfest i veckan, men med min vanliga tur kanske ingen blir av... men jag vill festa loss lite, det var så längesedan nu! Fan, jag behöver bara få släppa taget en stund...

Men att få göra något på lovet ska väl inte vara ett problem? Om någon vill hitta på något, så är det bara att höra av sig!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0