Längtar så.

Idag var en mysig dag. Stan med några kompisar (visserligen färre än planerat, men det var faktiskt inte vårt fel!) och fixade lite grejer inför veckan som kommer. Gissa vem som kommer att vara en liten röd djävul på lördag? Och gissa vem som tror att ingen kommer att komma? Men om det visar sig att vi blir typ fem pers så får vi väl ändra om till en middag. Det kan också blir riktigt mysigt! (Mys är förresten ett av mina favoritord... kanske för att jag gillar själva myset i sig så mycket?)

Jag längtar som en galning till torsdag. Jag kommer inte känna en jävel, men jag längtar efter att bara få festa lite.

Idag är det förresten den 28:e igen. Fem månader med min allra bästa Johan. Och ju mer jag räknar på det desto långsammare går tiden till januari. Det har varit tre månader kvar tillls han kommer hem i en månad nu. Åh, vad skulle jag inte ge för att ha honom här nu?

/HM

Kommentarer
Postat av: Linda

Mys är ett av mina favoritord också ^^, Mysigt , eller hur !

2008-10-30 @ 11:53:25
URL: http://lindaspeaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0