Partysuget är tillfälligt stillat

Igår var SÅ BÄST. Jag har ju tjatat om ett tag (känns det som) att jag har varit partysugen.. och igår fick jag mina behov stillade en aning! Dansade som en galning, damn vad jag kände mig snygg och det kändes som om jag pratade med massor av nya människor. Okej, jag överdriver, men jag tyckte ändå att det här var en av de bästa kvällarna på länge. Visst, det var några små incidenter (inget som jag var inblandad i) men annars var festen i allmänhet väldigt lyckad. Och jag älskar när folk blir glada och överraskade för presenter, det måste ju nästan ha varit det bästa på hela kvällen! Så många kramar som utbyttes där alltså, hjälp vad glad man blir!

Men ikväll, åh, vad segt! Ensam hemma på halloween, och jag vet inte ens om jag orkar bjuda hit någon. Det skulle vara för att slippa vara ensam när allt folk börjar ägga vårt hus (jag vet ju att det kommer att ske, bara att acceptera att min stad är full med omogna skitungar som älskar att sabba folks humör och hus). Jag tycker inte om när folk skräms, så är det.. varför måste vi bo i det huset som ligger bäst till för äggning i hela det här jävla samhället?

Nej, Idol och godis. Hjälp vad jag är sugen på brieost... och revbensspjäll. En sväng till affären får det nog bli.. köpa slut på föräldrarnas hemköpkort kanske?

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0