Navid & Gudarna - ren kärlek

Nu är jag sådär trött igen. Och på konstigt humör. Vilket är konstigt, för igårkväll var jag så otroligt lycklig. Jag stod där mitt i publikhavet framför det band som jag nog trots allt tycker bäst om av alla, jag dansade utan att bry mig om vem som kollade, hur ful jag såg ut. Jag bara lät musiken ta över. Jag skrek ut texten och hoppade som en galning, äkta lycka. Hua sicken underbar kväll!

Men idag är jag sådär trött. Var ute och körde (eller ja, parkering fortfarande) och det gick väl okej. Känner att jag har hyfsad koll på mina skolarbeten, eller ja, man kan väl ändå hoppas... Men jag vet inte, knasigt är det ändå.

Och igår fick jag förresten två av de finaste sms:n någonsin (som inte innefattade en kärleksförklaring då, förstås). Två dikter skrivna under en natt, bättre än alla dikter som jag skrivit i hela mitt liv. Det är så att man blir både glad och ledsen på samma gång!

Men aja,  jag antar att jag har en bra dag idag i alla fall. Så nu ska jag bara klara mig igenom en vecka till, och sen har jag lov!!  Och om det är någon som vill skapa en halloweenfest - för det vill jag - så hör av er!

/HM

Kommentarer
Postat av: Ellen

det vill jag med!!! Var sjukt länge sedan jag var på något sånt! vi måste ordna det på något sätt! kram

2008-10-19 @ 17:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0