Fyra månader kvar - nedräkningen har börjat..




Nu sitter jag här ensam. Nu sitter min älskling på ett plan på väg till Kina. Till fyra månader utan mig. Till att jag ska klara mig själv, utan någon som håller mig när jag gråter, utan någon som får mig att skratta och bli lycklig igen och utan någon som älskar mig och som jag älskar. Fan, det slog mig i samma sekund som jag började skriva här att han verkligen har åkt nu. Och nu är det bara jag och mina tårar kvar... Fyra månader är inte så lång tid väl?

Nej, nu åker nallebjörnen fram. Han får torka mina tårar och hålla mig sällskap nu. För hur Johan, hur har du tänkt dig att jag ska klara mig utan dig?



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0