Körstart och dejtbokning!

Kören började idag, och det märktes att rösten är ett instrument jag inte använt ordentligt på hela sommaren. Fy fan vad det lät rent ut sagt. Och sen när jag äntligen sjöng en stämma som lät bra, då fick jag inte sjunga den mer utan skulle upp till första sopranernas. Och så lät det förfärligt igen. Men det blir nog bra, det var ändå skönt och rätt kul att komma igång!

En vecka kvar idag. Och det känns nästan som om han redan har åkt.

Jag har bokat baka-kaka-och-promenera-dejt med en riktig liten sötnos till nästa vecka. Det blir nog mysigt minsann, för nu har det varit sådär jobbigt längesedan vi sågs igen. Nej, jag är inte bra på att hålla kontakten med mitt förflutna.

Jag vill gå och lägga mig nu, men jag orkar inte. Några minuter till kan jag sitta uppe... bara några till. För jag vill inte sova på en blöt kudde en natt till.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0