Tuff vecka, jorå.

Alltså, den här veckan känns det som om vi kan ta och hoppa över. Samhällskunskapsinlämning och två gigantiska prov i naturkunskap och franska. Eh, nej tack?

Och som grädden på moset (har aldrig förstått det uttrycket) så mår jag skit. Uruselt. Mitt huvud väger helt plötsligt dubbelt så mycket och någon har placerat det i ett skruvstäd som sakta skruvas åt så att all ork rinner ur mig. Lite feber på det, och voila; Hanna är sjuk. Och det har hon ju inte tid att vara, eller hur?

Helgen har dock varit bra. Håkan på Liseberg i fredags, med ett härligt gäng som inte riktigt såg ut som det brukar.. men omväxling förnöjer, right? På lördagen blev det bokmässan och jag hittade några spännande böcker som jag bara var tvungen att köpa. Hallå, Fight Club, en av tidernas bästa filmer är uppenbarligen en bok. Åh, jag längtar tills jag får tid att läsa igen!
Söndagen blev det gudstjänst.. som la gick sådär, det lät inte så mycket om kören, eller ja, vi lät okej, antar jag. Men efter det var jag helt slut, och då skulle vi kolla på skor. Och jag var knappt vid medvetande. Trots detta lyckades jag uppenbarligen köpa två par svarta skor (efter att ha sockerchockat mig med choklad). Så jag antar att dagen var bra.

Och jo, för tusan! Igår var min och Johans fyra månadersdag! Jag antar att det börjar bli tjatigt, men jag är så glad att han är min <3

Men nu börjar det bli dags att ta det lugnt, om jag ska bli frisk igen alltså.. så nu blir det lite Idol och sen direkt i säng!

Godnatt.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0