I'm too sexy for my church.. ehm.

Egentligen borde jag plugga franska. Hitta en sisådär sextio jävla små verb i en text som är - tja, svintråkig! Låt oss använda det fina ordet för att beskriva exakt hur positiv jag är till skolan och de tre följande veckorna, som är fullsmockade med prov och inlämningar. Börjar bli dags att börja snart... möjligen.

Men annars känns veckan ljus. Äntligen en konsert, äntligen en ledig dag (möjligen), kanske massor av myskvällar med kära gamla vänner (man kan ju alltid hoppas) och en gudstjänst där jag kommer att leka supersexig med svart poloklänning och lila strumpbyxor - och ja, jag vet att jag äger på att sälja in en outfit, men den är faktiskt riktigt het. Men anständig. Inte för het för kyrkan, men damn, om jag släpptes lös på en fest skulle jag lysa upp rummet.. i min svarta klänning.. jag ska sluta nu.

Och skummaste saken hände precis. Jag förstår ingenting. Men aja, när gör jag det egentligen? Jag förstår till exempel inte varför i hela fridens namn jag sett en zombie-film som ´gjort mig än mer mörkrädd. Obegripligt.

Nej nu. Hitta verb. Godnatt!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0