Borås.

Snart iväg till Borås för att hämta ut mitt pass.. gaah, det blev fult, men jag får la leva med det! Sen ska jag visa babe runt i stan, se om jag kan hitta lite grejer (typ en bh, en gick sönder!). Det ska nog bli mysigt. Om det bara vill låta bli att regna!

Igår var trevligt. Jag har tagit min revansch på Sejdeln nu (jag fick stanna). Sedan att quizen gick sådär, det var väl inte så förvånande. Musik, fine, jag kan en del.. men inte om just de saker som de frågade om. Attans.

Och nu har jag lite mer intervjuerfarenhet. Sen att jag ändå inte skulle fått jobbet, för att jag inte hade slutat skolan den veckan man skulle börja, det känns rätt skönt. Då berodde det inte på att jag gjorde dåligt ifrån mig. Yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0