Deghelg

Påsklovet är snart över, och jag kan la knappast påstå att jag har gjort så mycket nytta. Däremot har jag umgåtts massor med babe, och det är en bra grej att göra. Tycker jag. Igår fyllde han 20, så det blev lite släktmiddag och en massa deg hela dagen. Mysigt.

Och solen bara fortsätter lysa och värma, åh vad härligt det är! Synd bara att jag itne kan vara ute så länge, utan att bli en röd liten tomat. Äh, jag får köra på b-u-s istället!

Näe, lite engelska ska jag ta och få in i huvudet nu. Jag är lite smått förvirrad över vad som kommer på provet.. men förhoppningsvis har jag gissat rätt och inte missat hälften som jag ska plugga på...

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0