Helgsammanfattning

Påsklovet rullar på så smått, men jag kan inte riktigt slappna av! Vad är det här?

Men än så länge har lovet i alla fall varit rätt mysigt. I lördags blev det picknick och gos i slottsskogen (varmt och skönt!), och på kvällen spelades det lite TP. På söndagen gick jag och gosegubs upp lagom till middagen, sedan tog vi en promenad och såg på film. Har ni sett Hot Fuzz? Den är faktiskt lite småäcklig mitt i all humor!

Och Johan skrämde mig så att jag började gråta. Jag hatar zombies. Och spindlar.


Jag jobbar på att rensa garderoben. Så nu har jag förlorat hälften, nej två tredjedelar av mina byxor, skjorts och kjolar. När ska rumpan sluta växa tror ni?!

Imorgon blir det arbetsintervju, och antagligen utgång. Fy tusan vad jag är trött.

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0