Körhelg

Jisses, nu har jag sjungt tre dagar i rad! Och vet ni vad? Det har faktiskt gått riktigt bra! Åh, vad man börjar tagga till inför körfestivalen i Venedig nu.. nästa onsdag bär det av!

Och sen så har jag hunnit med att mysa massor med min Johan också i helgen. Det finns nog inget som jag hellre skulle göra, om jag fick välja, än att ligga och gosa hela dagarna med min babe. Bäst är han.

Däremot är min hals inte bäst. En körtel har hållt på att svullna till och från ända sen i somras då jag hade körtelfeber.. just nu gör den extra ont och ser lite smått skum ut. Inte okej. Så imorrn blir det jag som ringer vårdcentralen! Tänk om jag går runt med en massa bakterier? Hua...

Oh well, nu blir det bedtime. Trött som bara den är jag. Natti.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0